Masă de caractere Disneyland: recenzii la restaurant, sfaturi, reduceri

una dintre experiențele prin excelență ale unei vacanțe Disneyland. În timpul mesei cu personaje, diferite personaje se deplasează de la masă la masă amestecându-se cu invitații, semnând autografe și pozând pentru poze. Disneyland oferă experiențe cu mai multe personaje centrate pe diferite teme. Diferitele restaurante variază în stilul de servire, unele oferind servicii de bufet, iar altele oferind servicii de masă. Personajele de la fiecare masă de luat masa cu personaje se bazează pe tema generală a restaurantului.

Mai jos veți găsi informații despre fiecare experiență de luat masa a personajelor Disneyland, sfaturile mele de top despre cum să profitați la maximum de personaje la fiecare dintre mesele cu personaje Disneyland și cum puteți obține cel puțin 10% reducere din factură.

În acest ghid de planificare:

Ar trebui să rezervați o masă de luat masa cu personaje Disneyland?

Disneyland Character Dining este mai scump decât alte restaurante din proprietatea complexului și este mai dificil de rezervat. Cu toate acestea, aceste mese cu personaje sunt modalitatea perfectă de a întâlni destul de multe personaje fără a aștepta în rânduri lungi în parcuri. Veți avea, de asemenea, mult mai mult timp de calitate cu personajele în timpul meselor, deoarece petrec destul de mult timp la fiecare masă.

Rețineți că copiii mici pot fi copleșiți de personaje care poartă măști. Dacă știți că acesta va fi cazul, vă recomand să rămâneți cu opțiuni de luat masa fără caracter.

Bilete Disneyland cu reducere

Revânzătorul nostru preferat aprobat de Disney, Get Away Today, oferă cele mai bune bilete cu reducere Disneyland din jur. În plus față de prețurile reduse, serviciul lor pentru clienți și asistența ușoară sunt absolut fantastice. Au un întreg departament dedicat asigurării faptului că fiecare comandă are o experiență minunată și sunt de gardă pentru a vă ajuta în timpul vacanței, dacă aveți nevoie de ele.

Rezervați reducere de bilete ACUM >

Cumpărarea biletelor de la Get Away Today este ușoară și convenabilă, deoarece toate biletele lor sunt trimise electronic. Puteți să le luați tichetele și să vă îndreptați direct spre poartă, fără să fiți nevoiți să așteptați în orice linie de casetă de bilete. De asemenea, acestea oferă planuri layaway, astfel încât să vă puteți plăti vacanța în timp.

Puteți citi recenzia mea despre experiențele mele personale rezervând prin Get Away Today și cât puteți economisi aici!

Restaurante Disneyland Dining Dining

Mai jos veți găsi recenzii Disneyland Character Dining despre fiecare restaurant care explică unde se află experiența, ce mâncare servesc, ce mese sunt oferite, ce personaje veți găsi și cine se va bucura opțiunile de masă.

Există cinci experiențe culinare de caractere în Disneyland Resort. Există unul situat în Disneyland și unul în fiecare hotel deținut de Disney.

Mic dejun cu Minnie și prietenii la Plaza Inn din Disneyland

Unde? Chiar lângă hub-ul din parcul Disneyland, pe partea Tomorrowland, la Plaza Inn. Trebuie să aveți un bilet la parcul tematic pentru a vizita această experiență culinară.

Ce servesc? Plaza Inn servește un mic dejun tip bufet fierbinte, cu un pas în plus față de ceea ce ați găsi la un hotel obișnuit. Puteți găsi vafe Mickey, clătite, stații de omletă, cartofi pentru micul dejun, hashbrowns, cârnați / slănină și multe altele la această opțiune de mic dejun.

Cine ar trebui să meargă? Vedeți o mare varietate de personaje la acest mic dejun și experimentați totul în parcul Disneyland, ceea ce îl face un favorit pentru mulți oaspeți din parc. Vă recomandăm să vă rezervați rezervarea cât mai târziu dimineața pentru o experiență de brunch, astfel încât să puteți petrece dimineața făcând plimbări și să vă bucurați de aceasta ca opțiune de brunch. Plaza Inn este frumos și a fost decorat de soția lui Walt, Lillian, făcându-l o alegere bună pentru orice pasionat de istorie Disney.

Ce personaje sunt aici? Un amestec întreg de personaje poate fi găsit aici, inclusiv cel mai adesea Minnie Mouse, Eeyore, Captain Hook, Rafiki, Winnie the Pooh, Eeyore, Chip n Dale și Fairy Godmother. Alte personaje care au fost văzute aici sunt Gepetto, Genie, Max, șoarecii Cinderella, Pinocchio și pinguinii de la Mary Poppins.

Ce costuri implică? Acest restaurant este situat în Parcul Disneyland și necesită admiterea în parc. Prețul este de 34 USD pentru adulți și 19 USD pentru copiii cu vârsta cuprinsă între 3 și 9 ani. rezervare, astfel încât membrii distribuției să facă suficient spațiu pentru petrecerea dvs. Rezervați aici această opțiune de luat masa.

Notă laterală: aceasta este opțiunea preferată de luat masa a personajului Lindsay datorită farmecului și istoriei Plaza Inn și varietății de personaje pe care le poți vedea.La ultima sa vizită, Tigger și-a făcut timp să joace Tic-Tac-Toe cu fiul ei de opt ani în cartea sa de autografe, care a fost o notă plăcută pentru a vedea cum personajele păstrează magia vie pentru copiii mai mari! Dar atenție – Trucuri Tigger!

Citiți recenzia noastră despre experiența noastră recentă la această masă de personaje!

Goofys Kitchen la Disneyland Hotel

Unde? În hotelul Disneyland, situat la doar câțiva pași de hol și lângă Steakhouse 55.

Ce servesc? Bucătăria Goofy’s este o masă tip bufet cu mâncare care atrage atât copiii, cât și adulții. Mâncarea se schimbă între cină și prânz. Recomand cu tărie pizza cu unt de arahide.

Cine ar trebui să meargă? Toata lumea! Aceasta este masa noastră preferată de personaje Disney. Această masă poate fi o mare pauză la jumătatea zilei de la vizitarea Disneyland. Cel mai bun moment pentru a vizita Bucătăria Goofy este atunci când sărbătorești o zi de naștere, o aniversare sau altceva special. Dar, așa cum a spus recent Disney, există întotdeauna ceva care merită sărbătorit. Orice vizită la Goofy’s Kitchen este una bună.

Ce personaje sunt aici? Goofy’s Kitchen găzduiește Goofy și o varietate de alte personaje aleatorii. În trecut, am văzut personaje printre care Pluto, Baloo din Jungle Book, Aladdin și Jasmine, Alice din Alice în Țara Minunilor, Chip sau Dale și Pinocchio. Seara, Minnie Mouse ar putea fi găsit aici.

Ce costuri sunt implicate? Acest restaurant cu caracter nu necesită admiterea în parc, deoarece este situat la hotelul Disneyland. Prețul este de 39 USD pentru adulți și 23 USD pentru copiii cu vârsta cuprinsă între 3 și 9 ani pentru micul dejun, iar pentru cină este de 43 USD pentru adulți și 25 USD pentru copiii cu vârsta cuprinsă între 3 și 9 ani. . Două persoane și mai puțin sunt gratuite, dar le includ în continuare în rezervare, astfel încât membrii distribuției să facă suficient spațiu pentru petrecerea dvs. Rezervați aici această opțiune de luat masa.

Notă laterală: Bucătăria Goofy este experiența favorită a mesei în personajul Disneyland al lui Gavin din cauza varietății de personaje și a opțiunilor de mâncare nebunească. De mulți ani, brunch-ul cu pizza preferată cu unt de arahide a fost esențial sărbătoarea zilei de naștere.

Tales of Adventure Character Mickey Breakfast at Disneys Grand Californian

Unde? Hotelul Grand California din Disney, în Storytellers Cafe.

Ce servesc? Micul dejun cu povești de aventură al lui Mickey este o masă tip bufet, care are mâncare care atrage atât copiii, cât și adulții. Deși personajele disponibile s-au schimbat, bufetul va rămâne același cu micul dejun Chip și Dale Critter. Bufetul este minunat aici. Great Caramel French Toast!

Cine ar trebui să meargă? Acesta este singurul mic dejun în care poți să te întâlnești cu Mickey Mouse. Acesta este un motiv excelent pentru a merge, pur și simplu pentru că vei evita liniile lungi de întâlnire cu Mickey Mouse în Toontown Este o idee bună să luați aici un mic dejun devreme înainte de a ajunge în parcuri sau un mic dejun târziu în ultima zi a călătoriei dvs., când nu cumpărați admiterea în parc. Mâncarea și atmosfera sunt bune pentru întreaga familie.

Ce personaje sunt aici? Singurul personaj confirmat pe care îl veți vedea la Tales of Adventure Breakfast de la Mickey este însuși Mickey Mouse, care vă va duce prin povești captivante prin Jurnalul său magic de aventuri. Probabil că veți vedea și Minnie Mouse, Chip n Dale și Pluto.

Ce costuri sunt implicate? Această masă pentru personaje nu necesită intrare în parc, deoarece este situată la Grand Californian Hotel. Prețul este de 39 USD pentru adulți și 23 USD pentru copiii cu vârsta cuprinsă între 3 și 9 ani. Doi și sub aceștia sunt gratuiți, dar totuși îi includeți în rezervare, astfel încât membrii distribuției face suficient spațiu pentru petrecerea dvs. Rezervați această opțiune de luat masa aici.

Micul dejun la malul mării al lui Duck Donald la Paradisul Disney Pier Hotel

Unde? Hotelul Paradise Pier Disney de la PCH Grill.

Ce fac ei servesc? Acest mic dejun tip bufet oferă o mare varietate de articole pentru micul dejun, inclusiv stații perfecte proprii, pâini plate semnate, frittatas cu albuș de ou și mai multe produse de mic dejun pentru adulți, precum și opțiuni mai tradiționale, cum ar fi vafe Mickey și Bananas Foster French Toast pentru vizitatori mai tineri.

Cine ar trebui să meargă? Fanii lui Donald și Daisy Duck se vor bucura cu siguranță de experiența, care îi pune în fruntea micului dejun. În ceea ce privește marii fani Stitch, aceasta este singura modalitate de a-l întâlni în afara Visa Meet and Greet in California Adventure! Cu toate acestea, alegerile alimentare din trecut la PCH Grill nu au fost deosebit de creative, așa că, dacă sunteți în căutarea unei mese grozave împreună cu experiența dvs. culinară, încercați Mickeys Tales of Adventure sau Goofys Kitchen.

Ce personaje sunt aici? Veți avea garanția să vedeți Donald, Daisy și Stitch la acest mic dejun.

Ce costuri sunt implicate? Acest restaurant cu caracter nu necesită admiterea în parc, deoarece este situat la hotelul Paradise Pier.Prețul este de 39 USD pentru adulți și 23 USD pentru copiii cu vârste cuprinse între 3 și 9 ani. Două persoane și mai puțin sunt gratuite, dar le includ în continuare în rezervare, astfel încât membrul distribuției să facă suficient spațiu pentru petrecerea ta. Rezervați această opțiune de luat masa aici.

Pentru a vedea cea mai recentă experiență a acestui mic dejun cu mese de caractere, consultați vizita noastră din august 2018. Am rezervat această experiență doar pentru a-l întâlni pe Stitch și a fost partea preferată a fiului meu din vacanța noastră din acea călătorie! Am luat monorailul din Disneyland în Downtown Disney și ne-am îndreptat spre hotel. Acest lucru a ajutat la încorporarea experienței monorailului în ziua noastră, ceea ce a fost un avantaj distractiv.

Disney Princess Breakfast Adventures at Disneys Grand Californian

Unde? Napa Rose la Disneys Grand Californian Hotel.

Dimineața începe cu un mic dejun cu trei feluri de mâncare (cu opțiuni de șampanie pentru adulți!) În restaurantul rafinat de la Napa Rose. În timpul micului dejun, prințese precum Belle, Tiana , Ariel, Jasmine și alții ajung să întâmpine și să-și facă amintiri cu familiile.

După micul dejun, prințesele vor împărtăși momente de povestire cu povești despre împuternicire pe terasă. Mulan îi poate încuraja pe copii să facă o poză pentru a-și descoperi propriul războinic interior, în timp ce Rapunzel ar putea împărtăși cum s-a simțit când a găsit curajul de a explora lumea în afara turnului ei, arătându-i celor mici cum să se învârtă cu bucurie și să strige: „Cea mai bună zi!”

Experiența se încheie cu o ocazie de portret foto cu prințesele și suveniruri premium pentru ca oaspeții să-și amintească de această zi inspirațională. Copiii vor primi cărți cu autografe și pixuri cu caracter, împreună cu o alegere de colier sau sabie cu coroană prințesă. Adulții vor primi cadoul de bomboane pentru a le lua acasă.

Ce servesc? Aceasta va fi o opțiune de mic dejun cu trei feluri de mâncare, cu aperitive reci, oferte calde pentru copii, cum ar fi brânza de casă & sau vafe Princess, oferte fierbinți pentru adulți, cum ar fi plăcinta de shephard sau croșit lent coaste scurte și feluri de mâncare, cum ar fi legume de sezon prăjite, cartofi de moștenire, cârnați artizanali pentru micul dejun, banger și multe altele. De asemenea, include un meniu mare de deserturi cu prăjituri de ciocolată prințesă, papuc de ciocolată albă cu ganache de căpșuni, tarte mici de fructe și multe altele .

Cine ar trebui să meargă? Deoarece aceasta este o experiență culinară cu un bilet ridicat, ar trebui să participe doar cei mai devotați fani ai Disney Princess. Aceasta este o opțiune excelentă pentru ocazii speciale, cum ar fi zilele de naștere, primele vizite sau aniversările. elementele din meniu par mai asemănătoare cu opțiunea de prânz / cină decât micul dejun, astfel încât consumatorii pretențioși ar trebui să aibă în vedere acest lucru sau să rezerve un mic dejun ulterior, astfel încât să se simtă mai degrabă ca brunch.

Ce personaje sunt aici? Va fi o varietate a Prințeselor Disney la th este masa, cum ar fi Belle, Tianna, Ariel, Jasmine, Mulan și Rapunzel.

Ce costuri sunt implicate? Prețul pentru această masă este de 125 USD de persoană (adulți și copii), fără taxe sau gratuitate. Include 5 ore de parcare gratuită, cu validare la Disney’s Grand Californian Hotel & Spa. Vă puteți rezerva rezervarea aici.

Când să vă bucurați de o masă cu personaje Disney?

Fanilor Stitch le va plăcea să-l întâlnească pe Stitch la masa cu personaje din Hotelul Paradise Pier!

Programați masa dvs. cu personaje Disney fie ca mic dejun târziu, fie ca prânz. Ani de zile, tradiția noastră era să ne bucurăm de Bucătăria Goofy pentru a sărbători o zi de naștere. În aceste zile, mergeam devreme în parc folosind Extra Magic Hour sau Magic Morning și apoi ieșeam din parc chiar în jurul orei 9:30 sau 10 dimineața la fel ca mulțimi uriașe soseau.

După cum vă spun în ghidul nostru pentru a vă maximiza timpul petrecut la Disneyland, aceste prime câteva ore în parcuri sunt extrem de valoroase pentru a călători pe cele mai populare atracții din parcuri. Prânzul este un opțiune perfectă pentru a scăpa de mulțime și de vreme în lunile aglomerate ale anului. De fapt, recomand întotdeauna să rezervați o masă pentru a scăpa de mulțimi.

O altă opțiune bună este să vă rezervați masa cu personaje în ziua în care ajungeți sau plecați dacă sunteți interesat de opțiunile hotelului, astfel încât să nu trebuiască să petreceți timp prețios în parc cu o experiență de masă mai lungă.

Reduceri și rezervări pentru mese pentru personaje Disneyland

Mai întâi, faceți rezervarea dvs. pentru masa dvs. de personaje Disneyland. Rezervările sunt foarte recomandate pentru chara cter experiențe culinare. În timp ce prefer să sun – numărul este (714) 781-3463 – puteți rezerva online toate rezervările la restaurantele Disneyland. (Consultați sfatul nr. 7 de mai jos pentru alte sfaturi la rezervare.)

Singura reducere pentru masă vine odată cu achiziționarea celor două pașapoarte anuale Disneyland de nivel superior în care deținătorul de pasaje primește 10-15% reducere în majoritatea locațiilor de luat masa. în toată stațiunea Disneyland. Vedeți informații despre celelalte beneficii ale abonamentului anual Disneyland în partea de jos a paginii noastre de bilete.

9 sfaturi pentru a profita la maximum de experiența ta de servire a personajelor Disney

Acestea sunt câteva sfaturile mele de top pentru a profita la maximum de experiența dvs. culinară.

1. Respectați timpul personajului: fiți în căutarea personajelor pe măsură ce vin prin cameră. Dacă vedeți un personaj se apropie, așteptați să faceți o altă călătorie la bufet sau toaletă. Pregătiți-vă pentru personaj având aparate foto și cărți cu autografe. Cu cât aveți mai mult pregătit, cu atât veți avea mai mult timp de calitate cu personajul Disney.
  2. Autograph Book: asigurați-vă că aduceți o carte cu autografe la masa de mese pe care o alegeți. Aceste cărți îi atrag cu adevărat pe copiii dvs. și îi vor face să aștepte cu nerăbdare să vadă fiecare personaj. După achiziționarea cărții, acest lucru este gratuit colectați pentru a face experiența mult mai bună. Puteți achiziționa în avans o carte cu autografe Disney pentru a economisi bani la prețurile percepute la parcuri. Vedeți aici toate sfaturile noastre cu privire la suveniruri.
  3. Luați în considerare PhotoPass: puteți citi aici toate recenziile noastre despre PhotoPass, dar, în esență, acest sistem vă va permite să achiziționați imagini specifice cu caractere. Vă veți face fotografia la începutul mesei și în timpul mesei va veni un fotograf PhotoPass să vă ofere amprentele. Dacă ați achiziționat MaxPass, trebuie doar să le arătați acest lucru în aplicația Disneyland și acestea vă vor oferi codul pentru a vă încărca fotografiile digitale. De asemenea, sunteți binevenit (ă) să achiziționați tipăriturile!
  4. Nu promiteți niciun personaj: singurele personaje care sunt garantate să apară la oricare dintre mesele cu personaje Disney sunt cele după care se numește experiența. I Nu cred că am fost vreodată la Bucătăria Goofy și nu am văzut Goofy, dar pentru orice eventualitate, nu aș fi prea încântat de vreun personaj.
  5. Spune-le ce vrei: fii sigur pentru a anunța personajul ce fotografii și semnături doriți de la ei chiar atunci când ajung la masa dvs. Acest lucru vă va asigura că nu vor pleca înainte de a obține toate acele grupuri diferite de oameni din fotografii și fiecare carte de autografe semnată.
  6. Nu vă înghețați: Din anumite motive, voi îngheța adesea personaje și nu mai vorbi. Interacționați așa „este o conversație obișnuită și participați la povestea cu ei. Acest lucru este deosebit de distractiv pentru personajele care vor intra în conversații mari cu dvs. Am avut conversații destul de distractive cu Peter Pan și Zâna Nașă odată ce am slăbit. Multe dintre personaje vor face selfie-uri și cu tine, ceea ce poate fi amuzant!
  7. Amintește-ți personajul dacă te-ai întâlnit: dacă ai întâlnit personajul anterior, amintește-le de întâlnirile tale anterioare. Întreabă-le cum au a fost și chiar începe conversația. Acest lucru îi va începe de-a lungul drumului de a vă verifica despre cum ați fost de la ultima întâlnire.
  8. Spuneți-i chelnerului dacă sărbătoriți sau aveți nevoie de ceva: chelnerul știe dacă aveți circumstanțe speciale. Acest lucru poate însemna că vă bucurați de o ocazie specială, cum ar fi ziua de naștere, aniversarea sau prima vizită în parcuri sau poate că aveți nevoie de îngrijire specială din cauza unei anumite alergii sau a unei preferințe alimentare. ambele situații, personalul restaurantului va fi deosebit de util. Rețineți că, de asemenea, puteți face note speciale atunci când rezervați rezervările de masă (informații de mai sus). Dacă simți că nu primești suficient timp cu personajele, spune-i unui membru al distribuției (frumos!) Și vor ajuta cu siguranță situația!
  9. Costumele sunt foarte bune pentru majoritatea: masa personajelor este momentul perfect pentru a izbucni costumul dacă fiul sau fiica dvs. vrea să se îmbrace ca personajele lor preferate. Poate merge în orice sens, majoritatea celor în costum sunt oaspeți tineri îmbrăcați ca prințese. Disneyland și-a actualizat recent regulile de costum pentru a afirma că costumele sunt permise oricui are vârsta sub 14 ani.

Bonus: dacă sunteți în căutarea altor personaje specifice, consultați aplicația Disneyland, care este acum disponibilă pentru a urmări personajele din parcuri. . Acest lucru vă va ajuta să găsiți personaje pe care nu le-ați întâlnit la masa cu personaje.

Reduceri exclusive Disneyland pentru cititorii MickeyVisit.com

Oferim frecvent abonaților noștri reduceri exclusive la toate aspectele planificării unei vacanțe Disneyland. În e-mail-ul nostru cu oferte veți găsi reduceri exclusive pentru toate aspectele vacanței, inclusiv cumpărături, mese și rezervarea călătoriei. Accesați prin e-mail cele mai mici prețuri pentru biletele Disneyland – ORICÂND.

Faceți clic aici pentru a accesa e-mail-ul GRATUIT al ofertelor Disney MickeyVisit.com către. Folosind aceste reduceri, veți economisi sute în timpul sejurului dvs. la Disneyland.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *